Sider

onsdag 23. februar 2011

La Isla

Jentene (mine roomies) og jeg tok turen inn til La Isla her om dagen! Det er et stort utendørs shoppingsenter i Cancun. Utrolig fint der og en masse fine butikker! :) Ble ikke så mye shopping på meg i og med at jeg sparer mest mulig penger til jeg skal ut å backpacke (eller flashpacke :p siden det er med koffert) etter Mexico.




Jeg kom over dette stedet på La Isla! :) Jeg ELSKER sjokolade så dette var himmelen for meg. De hadde en stor sjokoladefontene der og du kunne kjøpe de utroligste ting i sjokolade. Prøvde ikke ut noe mens jeg var der, men skal absolutt tilbake! :)


Vi tok også turen innom Hooters. Valgte å spise middagen vår her. Dette er visst verdens minste Hooters. Artig. Må si at jeg ikke ble veldig imponert av maten.. Bestilte meg en ordentlig amerikansk burger med curly fries. Rørte så vidt maten. Greit nok at jeg er glad i junk en gang i blandt, men når jeg skulle skjære i burgeren rant det fett ut av den. Og da snakker jeg ikke om litt som vanlig, men en foss!! litt overdrevet, men dere tar poenget?! Friesen smakte kun frityr. Rett å slett ekkelt... Men vi hadde det ihvertfall koselig :)


Måtte selvfølgelig ta ett skikkelig turistbilde ;)






4 kommentarer:

  1. Åh, ser ut som dere koser dere skikkelig! Huff, er ganske misunnelig. Her snør det som bare det ..

    SvarSlett
  2. Hei, så morsomt å lese om dine opplevelser i Mexico. skal ditt selv med gateway våren 2012. er det mulig å ta dykkelappen der? billig?
    er skolen bra?

    kos deg vidre! =)

    SvarSlett
  3. det går helt sikkert ann å ta dykkerlappen her, men vet ikke hvor mye det koster...
    Skolen er veldig bra! Hva skal du studere?
    :)

    SvarSlett
  4. ah, betryggende å høre at skolen er bra! Skal studere reiseliv =) Gleder meg vilt, Mexico høres fantastisk ut!

    SvarSlett