Sider

mandag 21. februar 2011

Hidden Worlds

På fredag var vi på Hidden Worlds. Dette er en jungel og cenote park. Ligger ca. 20 min utenfor Playa del Carmen. Her kan man gjøre alt fra ziplining og rappelering til å sykle i lufta mellom toppen av trærne og "berg og dalbane ziplining" som ender nede i en undervannsgrotte (cenote) og i vannet. Utrolig morsomt og mange spennende aktiviteter! :)

Er du interessert i mer info om Hidden Worlds kan du trykke her

Her er noen bilder fra min opplevelse. Har desverre ingen bilder fra avatar (berg og dalbane zipliningen). Dette var den beste aktiviteten, men var umulig å få tatt bilder mens jeg tok den. Den gikk veldig fort.






Jeg er gira og klar til action!! :)

Må innrømme at dette ikke så veldig trygt ut. Denne knuten skulle liksom sikre meg flere meter opp i luften...

Men lot ikke utstyret stoppe meg! På skulle det og jeg var klar for action i tretoppene!


Alle er klare og vi gleder oss! :)



Rappelering ned i cenoten

Fornøyde etter zipplining som endte i vannet inne i en Cenote! :)

Klare for snorkling!

Vi er kule! ;)


Og så var det sykling mellom trærne! Litt spesielt..

Og inn i grotter

Og ut av grotter.. hehe


2 kommentarer:

  1. åååå ser helt sinnsykt kult ut:) ser ut som du stor koser deg:) var du ikke redd når du gjorde dette????? koskos lene

    SvarSlett
  2. :) Var helt utrolig morro! Man fikk så mye adrenalin så levde på en lykkerus!! Ville gjøre flere av tingene flest mulig ganger! :) Var ikke så veldiig redd! Men det er jo bare morro at det er litt skummelt! hehe :) kos kos tilbake Lene!

    SvarSlett