Sider

fredag 11. februar 2011

Første skoleuke.

Da er den første skole uken overstått. De første 3 ukene skal vi bare ha spansk og markedsføring. Så skal vi ha reiseliv noen uker så produktutvikling osv. Fagene er delt opp i uker så vi konsenterer oss om ett fag av gangen. Spansk har vi hele tiden i tilegg til de andre fagene. Det er ganske deilig at det er delt opp slik. Har hatt markedsføring i en uke og det er ett utrolig stort og tøft fag. Mye pensum. Ligger alerede etter. :S Sitter nå på Starbucks å leser markedsføring til en kopp mocca frappe! Ganske mye bedre enn å sitte hjemme i Norge å lese! :)
Spansken er utrolig gøy! Elsker spansk. Synes det er et av de vakreste språkene i verden! Er kjempe engasjert og ivrig etter å lære meg det. Det er mye gramatikk og mye å sette seg inn i, så jeg får se hvor mye spansk jeg kan etter dette semesteret, men håper jeg kan brukbar spansk når jeg kommer til mai!

Vi skal som sagt også på en del utflukter med skolen mens jeg er her nede. Neste fredag skal vi til Hidden worlds.
Det er en stor park hvor man kan zipline, rappelere, bade i cenoter, snorkle og "sykle i lufta" skycycle.

Du kan lese mer om det og se bilder ved å trykke her

Vi skal i mars (11, 12 og 13) bo på luksus 5 stjernes hotellet Ritz Carlton i Cancun.
Klager ikke på det! :)
Du kan sjekke ut hotellet her

Og i april skal vi reise litt rundt i Yucatan. Skal blant annet til Merida og Chichen Itza.

Det er nok å gjøre her nede og dagene flyr avgårde. Vi har kun skole mandag til torsdag. Fredag er studiedag. Da blir det lesing på stranden! :)


Helt til solen forsvinner! :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar