Sider

søndag 23. januar 2011

Jeg reiser i morgen!

I morgen er dagen!! Dagen jeg reiser til Mexico! Er pakket ferdig. Nyinnkjøpt kamera og mini pc så jeg kan oppdatere alle dere hjemme i Norge. Ganske sikker på at jeg har fått med meg alt... wuææææ!!! Vet ikke om jeg er klar enda.. Psykisk altså. Skal liksom forlate alle jeg er glad i her hjemme og bli borte i 7 mnd. Er ikke første gangen jeg blir borte lenge, men det er liksom noe som er anderledes denne gangen..
Et stort problem er også det at jeg skal fly alene! Og jeg har FLYSKREKK!!!

Dette ser jo ganske digg og drømmende ut. På vei til et fantastisk sted.














Men jeg er redd for dette:













Kommer til å ha total angst de 16 timene det tar å komme seg til Cancun i Mexico. hehehe.
Sitte å gråte for meg selv og se ut som en gal person. Hjelper ikke akkurat at jeg kommer til å være super lei meg for at jeg forlater alle dere jeg er glad i... :(

Nei, nok om det negative!
Når jeg lander i Cancun må jeg vente på Hanne i 30min (som kommer med et annet fly) før vi tar bussen inn til Cancun. Der skal vi være i tre dager før vi reiser inn til Playa del Carmen. Gleder meg til å spise all den fantastiske maten og og dra på de samme plassene som vi var i 2009.  :)
Vi kommer til å bo i Downtown Cancun, hvor det er mer lokale mennesker enn turister. Tar heller bussen inn til Hotelzone for å innta de crazy utestedene som er der! :)
19 timer til avreise folkens!!!
Snakkes i Mexico! Adios!

4 kommentarer:

  1. God tur! Blir sikkert kjempespennende, og prøv å tenk på at å fly faktisk er den sikreste måten å reise på!
    - June

    SvarSlett
  2. Takk for det! :) Jeg vet det er ganske sikkert, men går det galt så går det som regel veldig galt... :( hehe! Krysser fingrene og holder positive tanker! ;)

    SvarSlett
  3. Takk for det! :) Hils alle!

    SvarSlett